آتیش بازیمووووووووووون


تولدت مبارک عزیز دلم....

 

 



نظرات شما عزیزان:

pirooz
ساعت23:30---2 شهريور 1393
خوشبختی یعنی اینکه کناره کسی ک دوستش داری باشی...تو آغوشه کسی ک دوستش داری باشی...به این میگن خوشبختی

خوشبخت باشین با هم...
جفتتون زنده 120 ساااله..
رضا جان بازم تولدت مبارکک


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت16:29---2 شهريور 1393
یه تبریک واس تولدت رضاجووووووووون و یه تبریک اساسی تر واس داشتن چنین عشقیخوشبخت شید الهی

mahnaz
ساعت16:08---2 شهريور 1393
tavaloooooooodet mobarak

سپیدگل
ساعت8:22---1 شهريور 1393
قانون 4 نيوتن :زمين هيچ جاذبه اي نداره ،سيبا براي تو مي افتن چون تنها جاذبه زمين تويي
شادباشید تولد مبارک


ملودی
ساعت16:46---31 مرداد 1393
تولدت مبارک

sonygirl
ساعت13:49---31 مرداد 1393

یکی بود یکی نبود، اونکه بود تو بودی،

اونکه تو قلب تونبود من بودم.

یکی داشت یکی نداشت،اونکه داشت تو بودی،

اونکه جزتو کسی رو نداشت من بودم.

یکی خواست یکی نخواست،اونکه خواست تو بودی،

اونکه نخواست از تو جدا شه من بودم.

یکی گفت یکی نگفت،اونکه گفت تو بودی،

اونکه دوستت دارم رو به هیچکسی جز تو نگفت من بودم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ جمعه 31 مرداد 1388برچسب:, ♥ 9:52 بـ ه قـلمـ پشیمون از عشقت ♥


طراح : صـ♥ـدفــ